Pozycjonowanie firmowej strony internetowej

     Opublikowanie w sieci Internet własnej strony www - choćby najbardziej atrakcyjnej pod względem wizualnym i merytorycznym - niestety nie gwarantuje jej popularności. Niezbędne jest prowadzenie systematycznych i konsekwentnych działań zmierzających do wypromowania strony. Proces ten określa się mianem "pozycjonowanie stron internetowych" (w terminologii angielskiej przyjęto skrót SEO, czyli Search Engine Optimization).
Pozycjonowanie firmowej strony internetowej można prowadzić na trzy sposoby:

  • zlecić pozycjonowanie wyspecjalizowanej firmie
  • wykonywać pozycjonowanie samodzielnie lub zlecić je pracownikom firmy
  • połączyć dwie powyższe metody
     Rozwiązanie pierwsze jest stosunkowo drogie i nie ma nigdy pewności, czy metody stosowane przez zleceniobiorcę są uczciwe i po zaniechaniu współpracy z nim nie wywołają skutku odwrotnego niż zamierzony!

Druga metoda jest również kosztowna, gdyż absorbuje znaczną część czasu własnego lub pracowników, którzy mogliby w tym czasie zajmować się innymi ważnymi sprawami. Ponadto zakres wiedzy wymaganej do tego celu jest ogromny i nie ma żadnej gwarancji pozytywnego zwieńczenia działań związanych z pozycjonowaniem.

Idealnym dla większości małych i średnich firm jest rozwiązanie trzecie. Pozwala na wyeliminowanie zbędnych kosztów przy jednoczesnym wykorzystaniu potencjału drzemiącego we własnych pracownikach.

     Część procesu związanego z pozycjonowaniem stron zawarta jest w działach: Multimedia w promocji firmy oraz Marketing internetowy w firmie
Pamiętać należy o jednym: o pozycjonowanie firmowej strony internetowej należy zadbać już na wstępnym etapie jej projektowania.

W trakcie szkolenia w zakresie pozycjonowania stron internetowych prowadzonego przez firmę Softserwis znajdą Państwo m.in. odpowiedzi na następujące pytania:

  • Jaka technologia wykonania strony jest najwłaściwsza dla Państwa Firmy?
  • Co powinna zawierać strona aby łatwiej dokonać jej pozycjonowania?
  • Czego unikać podczas projektowania strony?
  • Komu zlecić wykonanie projektu strony internetowej?
  • Czego bezwzględnie wymagać od projektanta/administratora strony?
  • Jaki adres strony wybrać i gdzie umieścić stronę?
  • Jak śledzić tzw. "oglądalność" strony?
  • Jak dbać o dotychczasowych klientów?
  • Jak wykorzystać pracowników, znajomych, przyjaciół do promocji strony?
  • Jakimi metodami wspomagać pozycjonowanie strony?
  • Jakich nietypowych lecz dozwolonych metod pozycjonowania używać?
  • Jak zoptymalizować treść strony pod względem pozycjonowania?
  • Czego nie wolno robić w celu wypromowania własnej strony?
  • Czy poczucie humoru pomaga skutecznie wypromować stronę?
  • Czy istnieją "dobre wirusy" internetowe?
  • Kiedy pozycjonowanie może odnieść skutek odwrotny od zamierzonego?
  • Jakie mogą być roczne koszty skutecznego wypromowania strony?
  • Kiedy będą widoczne pierwsze pozytywne skutki pozycjonowania strony?
  • ... ?
     Wiedza zdobyta na zajęciach pomoże Państwu znaleźć odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania. Nadmieniam, że stanowią one zaledwie ułamek tego, co będzie omawiane na zajęciach
Techniki, które mogą Państwo poznać na kursie są z powodzeniem stosowane przez największe światowe koncerny.

czytaj dalej>>>