Grafika komputerowa w firmie
Szkolenia z grafiki komputerowej dla firm powstały z myślą o zaspokojeniu potrzeb firm jednoosobowych, małych firm rodzinnych oraz osób zajmujących się przygotowywaniem prostych materiałów graficznych w niewielkich firmach. Pozwala to znacząco obniżyć związane z tym koszty.
Takie szkolenie obejmuje między innymi:
- podstawy grafiki komputerowej; terminologię,
- podstawowe normy, formaty, typografię,
- dobór kolorystyki,
- dobór materiałów i akcesoriów,
- dobór technologii wykonania,
- dobór metody publikacji,
- przygotowanie elementów identyfikacji wizualnej firmy,
- przygotowanie grafiki na potrzeby prezentacji,
- przygotowanie grafiki na potrzeby firmowej strony www,
- przygotowanie grafiki na potrzeby sklepu internetowego,
- przygotowanie ulotek, instrukcji i broszur informacyjnych,
- tworzenie schematów, diagramów, wykresów, itp.,
- tworzenie katalogów produktów,
Czas potrzebny na realizację programu zajęć jest zależny od profilu działalności Państwa Firmy oraz od bieżących Państwa życzeń i waha się średnio w granicach od 20 do 30 godzin lekcyjnych.
W zależności od ilości godzin przewidzianych umową oraz od formy i terminu płatności udzielane są rabaty cenowe. W najkorzystniejszym wariancie koszt szkolenia może wynieść nawet 60% ceny bazowej.
Koszt szkolenia jest niezależny od ilości uczestników! Z tego też względu korzystnie jest zebrać większą ilość chętnych.
Zajęcia grupowe odbywają się w siedzibie Państwa Firmy oraz na Państwa sprzęcie i oprogramowaniu.
W razie konieczności zakupu stosownego oprogramowania podpowiadam najkorzystniejsze rozwiązania. Większość czynności objętych szkoleniem można wykonać wykorzystując legalne i bezpłatne oprogramownanie na licencjach GPL i Open Source.
W przypadkach koniecznych istnieje możliwość udostępnienia laptopów oraz projektora multimedialnego przez firmę Softserwis.
Uczestnicy szkolenia otrzymują stosowne materiały dydaktyczne.
Uwaga!
Wszystkim Klientom instytucjonalnym po zakończeniu szkolenia zapewniam półroczną bezpłatną, doraźną pomoc w sytuacjach awaryjnych za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej lub komunikatora Gadu-Gadu.